تعرفه های پایه طراحی سایت با وردپرس

پکیج برنزی

مناسب کسب و کار های تازه تاسیس و سایت های شخصی(رزومه ای) ، شرکتی و …

4,900,000

هزار تومان 

پکیج طلایی

مناسب شرکت ها، فروشگاه های حرفه ای، سایت های آموزشی ، خبری و …

9,900,000

هزار تومان 

پکیج حرفه ای

مناسب شرکت های بزرگ، فروشگاه های بزرگ، سایت های املاک و…

11,900,000

هزار تومان 

تعرفه های پیشرفته طراحی سایت کد نویسی

پکیج برنزی

مناسب کسب و کار های تازه تاسیس و سایت های شخصی(رزومه ای) ، شرکتی و …

14,900,000

هزار تومان 

پکیج طلایی

مناسب شرکت ها، فروشگاه های حرفه ای، سایت های آموزشی ، خبری و …

19,900,000

هزار تومان 

پکیج حرفه ای

مناسب شرکت های بزرگ، فروشگاه های بزرگ، سایت های املاک و…

24,900,000

هزار تومان 

نمونه کار های شایتک

طراحی سایت لوازم خانگی

طراحی سایت لوازم خانگی

در این مقاله قصد داریم درمورد طراحی سایت لوازم خانگی صحبت کنیم. بدون شک توجه شما به موضوع طراحی سایت لوازم خانگی، به عنوان یک امتیاز یا مدیر فروش یک برند تولید لوازم خانگی، و یا صاحب یک مغازه لوازم خانگی، کاری است عاقلانه، که برخاسته از آگاهی و بلند نظری شماست و می‌تواند به کارتان رونق دهد.

تولید و فروش لوازم خانگی، موضوعی است که همگام با علم و تکنولوژی روز دنیا، رشد کرده و توسعه می‌یابد و کاربران آن، پیوسته به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و مقایسه بهتر محصولات گوناگون با یکدیگر هستند. نکته مهم این است که امروزه در فضای مجازی، تعداد زیادی سایت فروش لوازم خانگی، در حال فعالیت هستند، که بعضی از آن‌ها نیز، عملکرد قوی و خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

زیرا رقابت در این فضا، بسیار نیازمند همت بلند بالا، در تولید محتوای خوب و کاربردی است. و پرچمداران این رقابت، تنها کسانی خواهند بود که ضمن پوشش مطالب مرتبط با فناوری‌‌های نوین، کالای خود را زیبا ترو خلاقانه‌تر معرفی کنند و پیش از فروش کالا،‌ برای مشتری خود، در نقش مشاور ظاهر شوند.

با ارائه اطلاعات صادقانه و سودمند، او را در مراحل انتخاب و خرید لوازم خانگی ، همراهی کنند. چرا که موتورهای جستجو، از جمله گوگل برای رتبه‌بندی نتایج، اول از همه به دنبال سایت‌هایی هستند که تجربه خوبی را برای کاربر جستجو‌گر به ارمغان بیاورد.

از طرفی دیگر با توجه به افزایش قیمت‌های به شدت زیاد لوازم خانگی، مخاطب یک سایت‌ فروش لوازم خانگی، به دنبال کالایی است که از مرغوبیت و کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد. و از این طرف، گارانتی مطمئن و خدمات پس از فروش با کیفیت، از ویژگی های مهم یک سایت فروشگاه لوازم خانگی و برای کاربر، از اهمیت بالایی برخوردار است

‌مزایای طراحی سایت لوازم خانگی

‌مزایای طراحی سایت لوازم خانگی
طراحی سایت لوازم خانگی

طراحی یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ویژگی های خوب زیادی دارد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

  • امکان مقایسه محصولات با طراحی سایت لوازم منزل

زمانی که کاربری به یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی سر میزند، بدون دردسر و به ساده ترین حالت ممکن محصول مورد نظر خود را انتخاب می‌کند. در خرید یک محصول امکان مقایسه برندها و محصول های متنوع وجود دارد که به مشتری در تصمیم گیری پایانی کمک خواهد کرد.

مشتری می‌خواهد با کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات ، کالا مورد نظرش در برند های مختلف، آنها را با هم مقایسه کند و محصولی که به به آن نیاز بیشتر را دارد را انتخاب کند.

  • امکان اطلاع و مقایسه قیمت ها

همچنین به دلیل نوسان قیمت ها مشتری میخواهد از آخرین قیمت ها آگاه شود تا بتواند برای خرید با توجه به بودجه اش تصمیم نهایی را بگیرد. اما همه ی برندها در یک فروشگاه فیزیکی پیدا نمی‌شوند و مشتری تا زمان خرید از قیمت نهایی آگاه نمی‌شود. پس باید زمان زیادی صرف کند تا فروشگاه های گوناگون را بررسی کند و محصولات برندهای مختلف و قیمت آنها را مقایسه کند!

  • افزایش فروش

طراحی سایت لوازم خانگی برای فروشندگان نیز خوبی هایی دارد برای مثال نیاز نیست فروشندگان در طول روز چندین بار یک کالا را معرفی کنند و می‌توانند با مشتریان خود هر ساعتی در روز ارتباط داشته باشند. همچنین هنگام بروز مشکلات پیش بینی نشده مانند بیماری کرونا از نظر فروش آسیب نمی‍بینند و حتی فروشاتان بیشترخواهد شد.

با طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی کالاهای جدید، پر سرعت به بازار فروش معرفی می‌شوند. همچنین مصرف کنندگان ساده تر با روش کار آنها آشنا می‌شوند و دیگر نیاز به کاتالوگ های بلند و طولانی به زبان های نا آشنا نیست. سایت های فروشگاهی بزرگی همچون ترب و دیجی کالا با ارائه ویدیو های آموزشی و تیزر های تبلیغاتی از لوازم های خانگی جدید این کار را بسیار آسان کرده اند.

  • امکان ارائه توضیحات کامل

یکی دیگر از ویژگی های طراحی سایت لوازم خانگی، امکان ارائه توضیحات کامل و جامع درمورد هر کالا است. در خرید حضوری فروشنده مجبور است وقت زیادی را برای هر مشتری صرف کند تا اطلاعات کاملی را از هر کالا و برند در اختیار او قرار بدهد.

این در صورتی است که در طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی، مشتری می‌تواند به آسانی و بدون نیاز به فروشنده تمام مشخصات لازم را برای هر تعداد کالایی که می‌خواهد و در هر ساعتی از روز کسب کند.

چرا طراحی سایت لوازم خانگی ؟

چرا طراحی سایت لوازم خانگی ؟
طراحی سایت لوازم خانگی

همانطور که یکم قبل تر گفتیم، طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی ویژگی های زیادی برای فروشنده و خریدار دارد؛ اگر نگاهی به بخش فروش لوازم خانگی در سایت دیجی کالا دیگر سایت ها بیندازید، می‌توانید به حمایت بالای مردم از خرید اینترنتی لوازم خانگی پی ببرید. البته لازم است بگوییم که یکی از دلایل اصلی مردم برای حمایت خوب از خرید اینترنتی پایین بودن قیمت آن نسبت به خرید فیزیکی است.

اما اگر بخش نظرات سایت دیجی کالا و….. را مطالعه کنید، به این موضوع پی خواهید برد که بیشتر مشتری ها از بسته بندی اشتباه و آسیب دیدن کالا در زمان جابجایی ناراضی هستند.
با توجه به این بازخورد ها سعی کنید به به شکلی کالا ها را بسته بندی کنید که در زمان جابجایی دچار آسیب نشوند. همچنین بهتر است به مشتریان خود اطمینان بدهید که در صورت آسیب دیدن کالا در زمان جابجایی، می‌تواند آن را برگرداند عوض کند. به این ترتیب با اطمینان بیشتری از شما خرید خواهد کرد.

بخش های مختلف یک سایت لوازم خانگی

بخش های مختلف یک سایت لوازم خانگی
طراحی سایت لوازم خانگی

یک سایت لوازم خانگی از قسمت های گوناگونی تشکیل شده است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

  • بخش معرفی محصولات

در این بخش شما می‌توانید محصولات فروشی تولیدی خود را معرفی کنید. کالا ها محصولات می توانند بر اساس برند، کاربرد، نوع محصول…. دسته بندی شوند

  • تماس با ما

در این بخش مشتریان می‌توانند در هر ساعت از روز با شما در تماس باشند.

  • گارانتی محصولات

در این قسمت ضمانت نامه و شرایط گارانتی کالا را به اطلاع مشتری می‌رسانید.

  • راهنمای استفاده از محصولات

در این بخش شما میتوانید مشتریان خود را با روش کار هریک از محصولات آشنا کنید.

  • فرم ثبت سفارش و تحویل

در این بخش مشتری می‌تواند درخواست کند تا محصولات خریداری شده را برای او ارسال
کنید.

مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی
طراحی سایت لوازم خانگی

عادی است که قبل از شروع و سرمایه گذاری روی هرکاری، توجیه اقتصادی آن را در نظر بگیرید، به ویژه در ارتباط با کسب و کارهای آنلاین و راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی که به مدلی بازار کار جدیدی است، مهم‌ترین دلیل راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی این است که ویژگی های بیشتری نسبت به فروشگاه فیزیکی دارد.

محدودیت هایی مانند زمان حضور در فروشگاه فیزیکی لوازم خانگی، محدودیت های مکانی و موقعیت جغرافیایی، محدودیت های تبلیغای و … بنابراین به عنوان ,ویژگی های راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی می‌توان به مورد های زیر توجه کرد:

  • امکان دسترسی به کالاها برای مشتری به صورت 24 ساعته
  • وابسته نبودن به زمان موقعیت جغرافیایی
  • امکان دسترسی به محصولات بیشتر با تنوع بیشتر
  • تبلیغات زیاد مناسب کار آمد
  • کم شده هزینه ها برای مثال اجاره مغازه…..

سرمایه لازم برای طراحی سایت لوازم خانگی چقدر است؟

سرمایه لازم برای طراحی سایت لوازم خانگی چقدر است؟
طراحی سایت لوازم خانگی

برای راه‌ انداختن فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی خود در برنامه های گوناگون مانند اینستاگرام نیازی به سرمایه ندارید و داشتن یک تلفن هوشمند و بسته ی اینترنتی که امروزه در دسترس همه است، کفایت می‌کند. اما برای ساخت فروشگاه اینترنتی از آنجایی که به زیرساخت هایی مثل هاست، دامنه و ….. نیاز دارد باید تهیه کنید. طراحی سایت روش های زیادی دارد و از یک میلیون تومان تا قیمت های بالاتر هزینه دارد.

یک روش اقتصادی و کم هزینه برای طراحی سایت لوازم خانگی استفاده از سایت سازها است و شما می‌توانید برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کامل تنها ماهی 90 هزار تومان هزینه کنید.

البته به غیر از هزینه راه‌اندازی فروشگاه باید هزینه ی تبلیغات را هم در نظر بگیرید. ولی در آخر سرمایه لازم برای طراحی سایت لوازم خانگی در مقایسه با هزینه راه اندازی مغازه لوازم خانگی قابل مقایسه نیست و بسیار کمتر است.
چگونگی راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

  •  یک بخش نیچ را (قسمتی از بازار لوازم خانگی) انتخاب کنید

برعکس چیزی که به نظر می‍‌رسد اگر فقط روی یک قسمت از بازار تمرکز کنید و محصولات دسته‌ای خاص از لوازم خانگی را اینترنتی بفروشید، خیلی پرسرعت به نتیجه مورد نظرخود می‌رسید.

شاید اینگونه به نظر بیاید که با گذاشتن تعداد زیادی کالا مختلف در یک فروشگاه اینترنتی، تنوع محصولات فروشگاه بیشتر شده ونتیجه بهتری در پی دارد، اما واقعیت این است که عرضه تعداد زیادی کالا فقط کار شما را برای شروع این کارسخت‌ تر می‌کند.

بخشی از بازار که نسبت به بقیه به آن شناخت بیشتری دارید را انتخاب کرده و روی آن تحقیق کنید، برای مثال یک فروشگاه اینترنتی تخصصی با موضوع فروش ماشین لباس شویی و ماشین ظرفشویی راه اندازی کنید و فقط روی این قسمت از بازار لوازم خانگی متمرکز شوید، تمامی‌کالاها محصولات این قسمت را در سایت خود موجود کنید، حتی می‌‍توانید حتی می‌توانید به تعمیر این محصولات هم بپردازید

  • روش فروش محصول را انتخاب کنید

بعد از گزیدن نیچ مارکت مورد نظرو دلخواه، باید روش فروش محصولات آن‌ها را انتخاب کنید.روش های زیادی برای فروش محصول در فضای مجازی وجود دارد و شما می‌توانید از راه‌های زیادی کالا خود را به صورت اینترنتی بفروشید:

  • فروش اینترنتی لوازم خانگی از طریق اینستاگرام

برای به راه انداختن فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در اینستاگرام فقط به یک تلفن همراه هوشمند و اینترنت احتیاج دارید، در این برنامه بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ و یا این که احتیاج باشد درصدی از فروش را به کسی بدهید به تعداد زیادی کاربر و مشتری آنلاین دسترسی پیدا می‌کنید.

البته این را هم نظر داشته باشید که اینستاگرام دنیای جلب توجه و عکس ها و فیلم ها است.برای این که بتوانید به نتیجه مورد نظر برسید باید کیفیت فیلم ها عکس ها و مورد های دیگه را در نظر داشته باشید.

  • فروش لوازم خانگی از طریق مارکت پلیس‌ها

مارکت پلیس‌ها سایت‌های فروشگاهی هستند که کاربرها می‌توانند کالاهای مختلف خود را از طریق آن به فروش برسانند. برای مثال دیجیکالا یک مارکت پلیس است. شما هم می‌توانید از طریق یکی از این مارکت پلیس ها کالاهای خود را به صورت رایگان یا با دادن مقداری دستمزد بفروشید

  • آماده‌سازی و قرار دادن محصولات در فروشگاه اینترنتی

بعد از اجاره ی مغازه نوبت طراحی ویترین و دکوراسیون آن به طوری است که برای مشتری جالب بوده و او را به خرید وادار کند. این موضوع در فروشگاه های اینترنتی اهمیت زیادی دارد چرا که تنوع و رقابت در این فضا بالاست و اگر پیج اینستاگرام یا سایت لوازم خانگی شما جذابیت و کارایی لازم را نداشته باشد، مخاطب خیلی سریع آن را می‌بندد و پیج دیگری را باز می‌کند.
از جمله کار هایی که می‌توانید انجام دهید طراحی پست های جذاب مناسب با کیفیت باشد همچنین باید بیو مناسبی برای پیج اینستاگرام خود بنویسید که مخاطب با دیدن ویدیو پست های شما جذب فروشگاهتان شود

  • تولید محتوای جذاب برای کاربر

بعد از طراحی سایت لوازم خانگی باید به صورت مداوم برای آن محتوا تولید کنید، محتوای کارآمد، مناسب، با کیفیت و جذاب. همچنین باید موجودی کالاها و قیمت آن‌ها را مدام به روز کنید. در نظر داشته باشید محتوای آموزشی و اطلاع رسانی مربوط با حوزه فعالیت‌ شما نیز میتواند تعداد زیادی مشتری را به فروشگاه اینترنتی شما جذب کند.

کلام آخر درباره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

کلام آخر درباره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی
طراحی سایت لوازم خانگی

طراحی سایت لوازم خانگی یکی از راه های رایج برای فروش اینترنتی لوازم خانگی است. روش‌های گوناگونی برای ایجاد یک سایت لوازم خانگی و فروشگاهی و کسب درآمد اینترنتی از طریق آن وجود دارد.

شاید به نظر برسد که برای طراحی سایت لوازم خانگی به اطلاعات زیادی و کامل در زمینه برنامه نویسی لازم است و کار آسانی نسیت، اما حقیقت این است که روش های زیادی برای طراحی سایت لوازم خانگی وجود دارد.

همچنین اگر سوالی درباره طراحی سایت لوازم خانگی دارید میتوانید از قسمت تماس با ما ، با متخصصان شایتک ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *